شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر دنبال متهم کردن کسی نیستیم بلکه به دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سخنگوی شورای شهر مشهدمقدس: پیشرفت کلان‌پروژه‌ها، نیازمند حمایت مدیران ارشد استان است

  • کد خبر: ۱۸۲۳۹۷
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
سخنگوی شورای شهر مشهدمقدس: پیشرفت کلان‌پروژه‌ها، نیازمند حمایت مدیران ارشد استان است
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: بازدید مدیران ارشد استان از پروژه‌های کلانِ‌شهری می‌تواند بسیاری از موانع مالی و قانونی که مدیریت شهری در روند اجرای پروژه‌ها با آن روبه‌روست را مرتفع کند.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه بازدید مدیران ارشد استان همچون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، معاون دادگستری استان، دادستان مشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهدمقدس، اظهار کرد: بازدید مدیران ارشد استان از پروژه‌های کلانِ شهری، خصوصا پروژه قطارشهری می‌تواند بسیاری از موانع مالی و قانونی که مدیریت شهری در روند اجرای پروژه‌ها با آن روبه‌روست را مرتفع کند.

وی افزود: این‌گونه بازدید‌ها همچنین می‌تواند بر روند و سرعت پیشرفت پروژه‌های شهری تأثیر بسزایی بگذارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرمشهدمقدس ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین و پرهزینه‌ترین پروژه‌های شهرداری مشهدمقدس در حال حاضر، پروژه قطار شهری است، اما این کلان‌پروژه به دلیل زیرزمینی بودن برای مردم قابل رویت نیست و شاید موردتوجه مردم قرار نگیرد و احساس شود در شهر پروژه‌ای اجرا نمی‌شود.

حاجی‌بگلو بیان کرد: قطار شهری پروژه‌ای بسیار پرهزینه و زمان‌بر است، اما نگاه ما در مدیریت شهری بلندمدت و توسعه زیرساخت‌ها و خطوط قطار شهری از اولویت‌های اصلی ما در شورای ششم است.

وی گفت: مشهدمقدس با حضور سالانه ۳۰میلیون زائر، نیازمند توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل عمومی خصوصا قطار شهری است و این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری در این دوره است.

سخنگوی شورای اسلامی شهرمشهدمقدس خاطرنشان کرد: تاکنون در خصوص میزان پیشرفت پروژه‌های شهری و قطارشهری، اطلاع‌رسانی مناسب انجام نشده و تمهید ما در این رابطه، افزایش بودجه مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس است تا بتوان به طور شایسته، شهروندان مشهدمقدس را از میزان پیشرفت پروژه‌ها مطلع کرد.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: در رابطه با اطلاع‌رسانی در مورد پروژه‌های شهری، اخیرا اقدامات ارزشمندی ازجمله برگزاری تور بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های شهری انجام شده است و با ادامه و تقویت چنین اقداماتی می‌توان اطلاع‌رسانی در این زمینه را گسترده‌تر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->